Sony DAV-DZ330

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DAV-DZ330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

l.j. meuris 23-08-2011
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

mooi apparaat. Inderdaad is de bass overheersend aanwezig en heb ik terug moeten regelen naar -6dB. Het display had wat helderder gemogen, ook in de heldere instelling vind ik hem nog niet goed zichtbaar. De menu's zijn niet helemaal duidelijk en een handleiding heb je er toch steeds bij nodig. Beeld en geluid prima in orde

jg1964 11-06-2011
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Setje geeft een uitstekende bioscoop beleving. Jammer dat de bass soms wat overdreven is ondanks dat ik `m op -6db heb afgesteld lager kan niet. Mis een bass/treble toon regeling. Muziek speel ik via onkyo/cambridge/kef stereo set af en films/muziek dvd`s via deze sony. Op de optical aansluiting heb ik een samsung blu-ray speler (BDV-D5300) aangesloten en dit geeft uitstekend Dolby Digital en Dts weer. Conclusie: voor serieus muziek luisteren vind ik deze set niet geschikt maar voor films en muziek dvd`s is het een uitstekende keuze (het cijfer 9 voor geluidskwaliteit is dus voor films/muziek dvd`s)

jeroenaadt 09-04-2011
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Sinds paar dagen aangesloten thuis. Installeren was een makkie, ook voor een leek als ik. Even wennen aan de instellingen maar als je het door hebt werkt het fantastisch. Inderdaad heb ik ook de bass wat zachter gezet, deze stelt ie zelf wat overdreven af. Concert Blue-ray opgezet ( via PS3) ff op een flink volume testen ( leuk voor de buren) en ik zat met kippenvel op de bank. Zo zuiver ook op hoog volume. Met gamen knallen ze je echt uit de bank. Films kijken word een hele andere ervaring met dit setje! Zeer tevreden met deze aankoop, en zeker voor dat geld.

tweety23 09-02-2011
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Niets anders dan lof voor deze uitvoering.
Gebruikersvriendelijk in instelling. Eindelijk een goede duidelijke handleiding.
Beeld en geluid zijn super.
Geen miskoop voor deze prijs.
Ik geniet er nog elke dag van.

Tristan1985 24-10-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Deze set 3 dagen geleden gekocht bij wehkamp.
Eenvoudig te installeren d.m.v. kleur codering.
De calibratie ging ook eenvoudig door de bijgeleverde microfoon.
Geluid bij films is indrukwekkend, bij muziek moet je de instellingen even aanpassen, anders wordt je gek van de 4 boxen die tegelijk hetzelfde laten horen. Je krijgt een beetje een echo idee.
Maar wanneer je de instellingen veranderd, wordt het geluid heel goed, en hoor je op de surround boxen alleen nog ondertonen. Vocaal wordt voorzien door de 2 voorste speakers, en de center speaker.

Mooie set en zijn geld dubbel en dwars waard. Je moet alleen wel even goed gaan zitten om de instellingen naar je zin te krijgen.

jeroen45454 25-09-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

heb deze set nu een maand ben er erg tevreden mee.
in het begin alleen wat problemen gehad om de set op me ps3 aan te sluiten maar met een optische kabel uiteindelijk toch gelukt.geluid is erg goed!

nadeel is dat je zelf een hdmi kabel, optische kabel en een scart kabel moet aanschaffen. Ook de gebruiks aanwijzing had wat uitgebreider gekunt.

TimoSonyBoy 09-09-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Ik heb deze Sony Home Cinema Set gekocht omdat hij niet duur is en er erg goed uitzag.

Eenmaal thuis was het zo dat de set boven mijn verwachtingen uitkwam.

Het Geluid is zo mooi en met een mooie bass.

Het DVD 1080p Upscalen werkt prachtig.

De FM Radio is ook geweldig elke zender zuiver

De USB is heel makkelijk, aansluiten en je krijgt een lijst met dingen die erop staan en je kan ze gelijk afspelen

Dit Surround Systeem is echt een aanrader, voor deze prijs krijg je geen betere.

AANRADER!!!!1

Louzy 11-08-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Na lang zoeken naar een budget surround set ben ik uiteindelijk bij deze terecht gekomen. Onder meer door de goede reviews hier en vanuit het buitenland.

Gisteren heb ik de surround set dan ook ontvangen.

1e indruk
Alles is erg netjes en stevig ingepakt. Alle speakers hebben een eigen kleurtje dus het aansluiten was een fluitje van een cent. De automatische calibratie is ook erg handig.
Gisteren meteen maar even een stukje film gekeken en een spel gespeeld op mijn Xbox en ik ben erg tevreden over het geluid!
alleen de bass stond wat hoog.

Ik heb de USB functie nog niet geprobeerd maar dat ga ik de komende dagen zeker proberen.
Ik zal proberen mijn review over een tijdje up te daten.

FredHgl 31-07-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Sinds 2 dagen in huis. Omdat ik een Sony Bravia TV heb was de installatie eenvoudig en zijn de apparaten goed op elkaar afgestemd. Heb eerst een dvd gekeken en het geluid hierbij was geweldig. Bij TV programma's lijkt het heel afhankelijk te zijn van de zenders. Bij zenders als RTL4 en SBS6 is het geluid goed maar bij NED123 (digitaal/HD) is het geluid belabberd. Het geluid is dan heel zacht en dof dus hierbij schakel ik maar weer terug naar de tv-speakers die dan zelfs nog beter klinken. Misschien doe ik iets verkeerd want dit zou toch ook beter moeten kunnen. Het was mij vooral te doen om het geluid bij dvd's maar het zou toch mooi zijn om ook bij tv kijken een goed geluid te hebben.

patrick1970 26-07-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Sinds een week dit apparaat in gebruik.
Ik moet zeggen: een betere keus had ik niet kunnen maken voor amper 200 euro. Installeren is een fluitje van een cent, alle speakers hebben een apart kleurtje wat weer correspondeert met de aansluitingen op het apparaat. En wat een geluid komt er uit de speakers zeg! Subliem. Na het calibreren vond ik wel de bas wat te nadrukkelijk aanwezig, maar dit kun je zelf handmatig alsnog zodanig aanpassen, dat het niet te erg dreunt als je de volumeknop opendraait.
Al met al een aanrader!

RoAl88 28-06-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Ik heb deze set twee tot drie weken geleden aangeschaft. Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op het 2.1 set van Sony dat F200.

Nu ben ik erg blij dat ik dat niet heb gedaan. Het geluid van deze set (de davdz 330) is verschrikkelijk goed voor de lage prijs (220 !).

Het geluid is heel vol, soms is de bass wat zwaar aanwezig maar met een goede spektakel film is dat natuurlijk helemaal niet erg.

Heb hem ook aangesloten op mijn ps3 via een optisch kabeltje en klinkt echt geweldig, games komen helemaal tot leven.

De besturing moet je even onder de knie krijgen maar als je eenmaal weet wat wat doet werkt het makkelijk.

Ook het installeren was een plezier, alles is kleur gecodeerd. Ook hebben ze bij Sony een slimme manier gevonden om het geluid in te stellen, via een microfoon die bijgeleverd is calibreert de set automatisch het geluid zodat het volume van iedere box afgesteld is op de luisteraar.

De set heeft dolby digital, dts en pro logic 2, wat allemaal even fantastisch klinkt.

En nog een leuke extra, als je een cd speelt kun je dit op je usb stick zetten met de druk van een knop, heel handig als je even geen computer/laptop om je heen hebt.

Al met al ben ik ontzettend tevreden met deze set en is aan te raden aan iedereen die voor een kleine prijs een groots product zoekt, een echte topper!

rico945 31-05-2010
Geschreven voor: Sony DAV-DZ330

Heb toch maar het setje gekocht in de winkel om zeker te zijn van de digitale ingang (optical in). Deze zit er dus wel degelijk op! Ik zou dus ook willen vragen of kieskeurig dit wil veranderen om dit setje niet uit te sluiten mocht je op zoek zijn naar een HIFI die ook het geluid vanaf je tv/br speler of game console pakken.

Verder is het echt een prima setje. Gebruik hem zelf als versterking van mijn samsung LE40B650 LCD tv en PS3. Voor mensen die een Bravia tv hebben zal het helemaal een uitkomst bieden gezien de Bravia sync. die erop zit. Verder zit er een USB aansluiting op die enkele I-pod versies herkend en dus ook kan besturen.

Geluid is super, misschien een beetje veel bas, maar zorgt iig voor een vol geluid. Geen last van tikkende cd’s of draaiende ventilatoren zoals bij de Samsung series.

+ punten
Vol geluid